Ahad, 26 September 2010

Sistem Teknologi Dunia lumpuh pada 2013? Paris Hilton?

Hi Uols, Kak Nam sini....baru-baru ni Kak Nam ada terbaca dalam Daily Mail UK, saintis satu dunia tengah serabut sekarang sebab kajian mereka menunjukkan, akan terjadi satu letupan radiasi yang sangat besar di matahari pada 2013 nanti, menyebabkan bumi dilanda gelombang radiasi yang maha dasyat. Menurut artikel itu lagi, semua gelombang magnetik dunia ketika itu akan lumpuh, menyebabkan semua sistem komunikasi, pengangkutan dan teknologi lain akan turut lumpuh buat beberapa ketika. Kejadian itu dikatakan pernah berlaku pada tahun 1859 dan terjadi beberapa ratus tahun sekali. Susah kita nak percaya tapi artikel ini dikeluarkan kebanyakan akhbar antarabangsa utama, tak percaya? klik artikel UK Daily Mail ini.






Mungkin semua umat manusia, termasuk juga Malaysia sedang sibuk berkira-kira tentang penangkapan Paris Hilton di Tokyo atau samaada Lindsay Lohan akan dipenjarakan sekali lagi kot? hahah beringat-ingatlah semua, renungkan....

By the way, Paris Hilton tu nak datang Malaysia buat apa yek? nak kata pandai berlakon....tidak....apakan menyanyi... heheh pendapat kak Nam aje. 

2 ulasan:

PERHATIAN: Pihak GengSenah.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikiran waras sebelum menulis komen di sini. Kami juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis, jadi Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.