Khamis, 16 September 2010

Majlis Pelancaran Buku Selamat Jalan Dunia...oleh Azwan Ali dan berbuka bersama anak yatim.

Sekitar bulan puasa, pengacara terkenal Azwan Ali ada mengadakan pelancaran bukunya di Tamarind Sping restauran, dan mata nombor 1 Kak Senah, Rits-rits dihantar mengintai. Acaranya cukup meriah dengan acara karpet merah ditambah keriuhan selebriti yang hadir, bersama 44 orang anak yatim. Dalam majlis ini, Azwan ali mengangis berkali-kali, mungkin terharu agaknya. Majlis turut diserikan oleh persembahan Ifa Raziah, Azwan Ali dan HAfiz Hamidun. Juga dari Amirul Jafril dengan lagunya, Sinar Aidilfitri, Farina AF8 dengan lagu Syukur di Aidilfitri serta Bob dengan Dendang Perantau. Rits Rits cakap, makanan pun sedap...waaaaa suke lah tu...


Ramai juga selebriti yang menhadiri majlis ini, antaranya Alyah, Farhan Azizan, Datuk Yusof Haslam, Amirul Jafril, Ramlah Ram dan Azzy Falak serta suami.



Buku SJD ini juga mempunyai lagi tema dari tajuk yang sama ciptaan Hafiz Hamidun, nyanyian Ifa Raziah dan Azwan Ali, persembahan mereka agak menarik.





Ifa macam tersengih manja je kat kak Melah. kenapa tu? :P


Pasangan bahagia Mawi dan Ekin turut hadir, wah, turut digasak soalan panas.


Farhan Azizan bersama penyanyi baru, Amirul Jafril yang turut buat persembahan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak GengSenah.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikiran waras sebelum menulis komen di sini. Kami juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis, jadi Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.