Selasa, 28 September 2010

Majlis Rumah Terbuka Media Hiburan bikin panik! heheh Meriah



Tak habis habis post pasal rumah terbuka kan? hahahah skarang nie kak Senah nak story pasal Rumah Terbuka Media Hiburan pula di Ipoh Station Antique Cafe di Puchong.


Susah juga nak cari restoran tu tapi berbaloi. Dalam pada tu Kak Senah sampai sana sekitar pukul 1 setengah, sampai je.....Kak Senah tengok tak ramai pulak artis datang, yang ada di situ cuma Azwan Ali dan beberapa artis veteran. Kak Senah  yang sedang cuba mengawal nafsu makan ni tergoda jugak dek lauk pauk yang sedap kat sana. Sedap benau! Majlis pun bermula dan dibuka dengan persembahan spontan pengacara sensai, Azwan Ali yang menjemput artis baru Amirul Jafril berduet bersamanya, kemudian diselang seli dengan persembahan kakitangan Media Hiburan dan beberapa artis veteran. 



Sekitar hampir pukul 3, baru artis-artis baru mula datang, antaranya Alif OIAM, Rizu, Rosma dan Khai, Rozita Che Wan yang kekal meletop,Haiza, Dafi, Maria Tunku Sabri dan ramai lagi. Meriah suasananya!


Nak Gambaq? nah! Baca seterusnya untuk lebih gambaq!
Maria Tunku Sabri, Dafi,Shamsul Ghau-ghau dan anaknya serta Kencana Dewi


Aliff dengan trademark muka terkejutnya


Adakah Azwan Ali dan Amirul Jafril sedang bertukar juadah?

Alyah tetap vouge di mana-mana

Sedap ke tu Kencana?

Rosma dan Khai


Masih hensem kan Dr Fazley

Gambar Ratu Bulu Mata Palsu, Rozita Che Wan ini dituju kepada kawan baik Kak Senah, Rozita Che Ngan


Gambar Syed Ali ini pula dituju kepada Kak Bedah yang cukup "citarasa" dengan beliau

Wajah-wajah ceria tetamu yang hadir




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak GengSenah.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikiran waras sebelum menulis komen di sini. Kami juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis, jadi Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.