Isnin, 4 Oktober 2010

Lisa Surihani bakal ganti Misha Omar sebagai Dara? Persoalan dari sudut Geng Senah....

Betulkan primadona seni lakon abad baru, Lisa Surihani bakal menggantikan watak Dara yang dilakonkan Misha Omar dalam teater muzikal Uda dan Dara? Menurut Kak Normah dalam artikelnya dalam Berita Harian, desas-desus memang kuat sebegitu, Kak Senah juga bersetuju dengan pendapatnya yang Lisa mungkin dapat membawa watak Dara dengan lebih baik memandangkan lakonannya semakin meningkat sejak kebelakangan ini. Misha pula memang dapat berlakon dengan baik namun betul, feel-nya sedikit kurang, semasa Senah sendiri pergi tonton teater itu.







    




                                     VS









Tapi Kak Senah ditanya 1 soalan oleh Kak Nam yang menyiku Kak  Senah ketika kami membaca suratkhabar tersebut iaitu, adakah Lisa dapat menyanyi dengan baik? sebab teater tu kan teater Muzikal. harap Kak Senah sendiri dapat jawapan dari Lisa ye? heheh tunggu....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak GengSenah.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikiran waras sebelum menulis komen di sini. Kami juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis, jadi Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.