Rabu, 27 Oktober 2010

Dua Alam, Putar Alam! :P

Sorrylah Kak Senah skang ni pergi bercuti, dan dia minta Kak Nam yang updatekan blog nie, dah macam ada sesawang dah lama benau tak update! Kak Nam sekarang ni nak bercerita pasal filem Dua Alam yang adakan tayangan perdana baru baru ini. Kak Nam tak pergi sebenarnya, tapi Kak Senah pergi dah balik, macam ayam bertelur mulutnya pot pet dok bercerita dengan Kak Nam. Ikuti temubual ekslusif Kak Nam dan Kak Senah ini hehehe.

Kak Senah: aiiyoooo Naaaaammm! macam laha cerita Dua Alam tu, menyesal mak tengok!!!

Nam : Apa kes Nur?!

Senah : Dah la semua benda tak konti, si pompuan aka pondan tu asyik ke kelab pakai baju sama, dah la macam tu, MOTIF KAWIN KAT LONDON ADA POKOK KELAPA KAT BACKGROUND?!

Nam : Aiiyoooo apasal sampai macamn tu skali uolsss?!

Senah : Yelah, riuh satu panggung, kalau mak jadi DR Romzey, Rozmey....eyh...mana manalah, mak dah men-Sheeda-kan diri dah! ANGKAT KAKI!

Nam : Kenapa nyah buat filem macam tu? aiiyooo lagi lagi?!

Senah : Ramai wartawan dan blogger dok update twitter masa tayangan sedang berlangsung, live feed katanya, Akak ni tak sempat sebab mulut ternganga melihat kehazaban cerita ittew. patutnya tajuk filem tu : Flashback-Main sebab asyik flashback, dalam kubur dan adengan lucah.

Nam : Sampai tak 40 Juta? uols rasa?

Senah : 40 Juta rupiah adalah kot! DRR ni patutnya berniaga saja dan tak payahla jadi peniaga filem, diakan peniaga yang bijak, cuma bidang seni ni perlukan bakat. Filem tu patut diijadikan teladan, iaitu, JANGA PROPA...huhuh tapi taktaulah dia punya MLM punye pengikut akan spend berapa untuk tonton filem ni....huhuhuhu lagipun...MOTIF 40 JUTA? Rakyat Malaysia pun ada 20 Juta lebih je uols!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak GengSenah.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikiran waras sebelum menulis komen di sini. Kami juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis, jadi Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.